خبرنگاران شیوع کرونا در مجلس فرانسه

به گزارش مجله میهن 128، تهران- خبرنگاران- همزمان با افزایش شمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا در فرانسه، سه نفر در مجلس این کشور به این ویروس مبتلا شدند.

خبرنگاران شیوع کرونا در مجلس فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش شبکه فرانس 24، مجمع ملی (مجلس) شنبه خاطرنشان کرد یک نماینده دیگر به کرونا مبتلا شده است که بدین ترتیب تعداد مبتلایان به این ویروس در مجلس سفلی فرانسه به سه نفر افزایش یافت.

مجمع ملی، نام این نماینده را منتشر نساخت اما وی را یکی از زنان نماینده معرفی کرد.

روز پنجشنبه نیز یک نماینده منطقه آلزاس به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد. یکی از کارکنان ساختمان مجلس فرانسه نیز دچار کرونا شده است.

در همین حال، ژورم سالومون رییس آژانس خدمات بهداشت عمومی فرانسه با انتشار آماری تازه، خاطرنشان کرد که پنج نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و تعداد جان باختگان به 16 تن رسید.

همچنین شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به 949 نفر افزایش یافت.

شماری دیگر از کشورهای اروپایی از جمله ایتالیا، آلمان و انگلیس از افزایش تعداد مبتلایان کرونا خبر داده اند.

ویروس کرونا از دی ماه سال جاری و پس از شیوع در چین، تا به امروز به بیش از 90 کشور سرایت نموده و بالغ بر 102 هزار نفر به آن مبتلا شده اند. از این میان سه هزار و 500 نفر جان باخته و بیش از 57 هزار نفر نیز سلامتی خود را بازیافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 446

به "خبرنگاران شیوع کرونا در مجلس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا در مجلس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید