خبرنگاران تخلفات ساختمان در روستاهای آستارا به مراجع ذیصلاح گزارش می گردد

به گزارش مجله میهن 128، آستارا - خبرنگاران - فرماندار آستارا از دهیاری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواست، به منظور ایمنی منازل روستانشینان، بر ساخت و ساز ساختمان در روستاها نظارت و تخلفات این حوزه را به مراجع ذیصلاح گزارش نمایند.

خبرنگاران تخلفات ساختمان در روستاهای آستارا به مراجع ذیصلاح گزارش می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران عباس صابر روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی ساخت و سازهای غیرمجاز در فرمانداری آستارا اظهار کرد: پیشگیری از تخلف در ساخت و ساز لازم است و دهیاران در این خصوص از ظرفیت مهندسین فنی بهره ببرند.

وی بیان نمود: شرکت ها و اداره های آب، برق و گاز فقط به واحدهای مسکونی پروانه دار خدمات بدهند و مسائل مالی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی روستاها در قالب کارگروه هایی متشکل از اداره ها آنالیز و گزارش گردد.

فرماندار آستارا گفت: دهیاران به عنوان مراجع صدور پروانه ساختمان و بخشداران به عنوان ناظر صدور پروانه، مدیریت نمایند و به استعلام های مربوط به ساخت و ساز در روستاها سریع پاسخ داده گردد.

وی ادامه داد: دهیاران به عنوان بازوان اجرایی دولت، در عمل به ماموریت خود کوتاهی ننمایند و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مطالبات اهالی روستاها در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: همه به رعایت قانون ساخت و ساز موظف هستیم و شهرداری ها باید طرح های جامع شهری و تفصیلی را مدیریت نمایند و به ساختمان هایی با کاربری هایی غیرمجاز در محدوده شهر اجازه بنا داده نگردد.

شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 62 روستا در 2 بخش مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 885

به "خبرنگاران تخلفات ساختمان در روستاهای آستارا به مراجع ذیصلاح گزارش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تخلفات ساختمان در روستاهای آستارا به مراجع ذیصلاح گزارش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید