حمایت ها از استیضاح و برکناری ترامپ همچنان رو به افزایش است

به گزارش مجله میهن 128، نتایج تازه ترین نظرسنجی شبکه سی ان ان حاکی از آن است که حمایت کلی از استیضاح و برکناری ترامپ با افزایش 6 درصدی به 47 درصد افزایش یافته است.

حمایت ها از استیضاح و برکناری ترامپ همچنان رو به افزایش است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طبق نتایج نظرسنجی شبکه سی ان ان،با افزایش حمایت احزاب مستقل و جمهوری خواستار از استیضاح ترامپ، حمایت کلی از استیضاح رئیس جمهور آمریکا، 6 درصد افزایش یافته است.

طبق این نظرسنجی که نتایج آن عصر روز گذشته (دوشنیه) منشتر شد، 47 درصد از آمریکایی ها از استیضاح ترامپ و بیرون کردن وی از کاخ سفید حمایت می نمایند.

اعداد و ارقام منتشر شده، نمایانگر افزایش 6 درصدی حمایت از استیضاح ترامپ در مقایسه با نظرسنجی مشابه در ماه می است و با امتیاز بالایی که نظرسنجی سی ان ان درباره استیضاح انجام داده است، مطابقت دارد.

در سپتامبر سال 2018، این شبکه خبری نظرسنجی مشابهی برگزار کرد که در آن 47 درصد از آمریکایی ها از استیضاح ترامپ حمایت نموده بودند.

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که 45 درصد آمریکایی ها از استیضاح و برکناری ترامپ از قدرت حمایت نمی نمایند که در مقایسه با نظرسنجی ماه می، 9 درصد کاهش داشته است و هشت درصد نیز نظری در این رابطه نداشتند.

طبق این گزارش، افزایش حمایت ها از استیضاح ترامپ، از تغییر نظر هواداران احزاب مستقل و جمهوری خواستار در مورد این موضوع نشأت می گیرد.

این نظرسنجی نشان می دهد که 46 درصد از هواداران احزاب مستقل و 14 درصد از هواداران جمهوری خواستار از استیضاح و برکناری ترامپ حمایت نموده اند.

آمار و ارقام جدید نمایانگر افزایش 11 درصدی حمایت احزاب مستقل و افزایش هشت درصدی حمایت جمهوری خواستار در مقایسه با نظرسنجی مشابه از ماه می تاکنون است.

افزایش حمایت ها از استیضاح ترامپ در حالی اجرا شده است که دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا، فرایند استیضاح ترامپ را به دنبال مطرح شدن اتهامات یک افشاگر که ظاهراً مأمور سابق سیا بوده است، شروع کرد.

در شکایت این افشاگر آمده است که رئیس جمهور آمریکا در یک تماس تلفنی به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فعالیت مالی هانتر بایدن پسر جو بایدن رقیب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در اوکراین تحقیق کند و به طور مستقیم از او خواسته تا با تحقیق در اینباره به وی در تضمین پیروزی اش در انتخابات آمریکا یاری کند.

نظرسنجی سی ان ان به وسیله سرور اس اس آر اس و در بازه 24 تا 29 سپتامبر (2 تا 7 مهرماه) در بین یکهزار و 9 فرد بزرگسال در سراسر آمریکا انجام گرفته است و حاشیه خطا 3.5 درصد داشته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 93

به "حمایت ها از استیضاح و برکناری ترامپ همچنان رو به افزایش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ها از استیضاح و برکناری ترامپ همچنان رو به افزایش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید