حضرتی: امیدواریم لایحه مالیات بر ارزش افزوده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد

به گزارش مجله میهن 128، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز امیدواری کرد که پس از بررسی و تصویب مواد ارجاعی لایحه اقتصادیات بر ارزش افزوده، این لایحه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

حضرتی: امیدواریم لایحه مالیات بر ارزش افزوده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد

الیاس حضرتی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به جلسه امروز (سه شنبه) کمیسیون مالی برای بررسی و تصویب مواد ارجاعی لایحه مالیات بر ارزش اضافه نموده گفت: هنوز برخی از مواد ارجاعی لایحه مذکور بررسی نشده و قطعا اعضای کمیسیون هر چه سریع تر آن مواد را مورد بررسی و تصویب قرار خواهند داد.

وی اضافه نمود: مواد 9 و 27 لایحه مالیات برارزش اضافه نموده از جمله مواد ارجاعی صحن علنی به کمیسیون مالی مجلس بود که در نشست های متوالی کمیسیون مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت. امیدواریم که با توجه به تلاش کمیسیون، این لایحه در جلسه علنی هفته آینده مجلس بررسی شود.

حضرتی اضافه نمود: در شرایط کنونی برخی از کالاها مانند آرد و نان از معافیت کامل مالیاتی برخورد هستند، حال برخی کالاها در گذشته از معافیت مالیاتی برخورد بودند، اما در لایحه مالیات برارزش اضافه نموده، برای این کالاها مالیات ترجیحی حدود 3 درصد در نظر گرفته شده است، البته وضع مالیات جدید برای این کالاها با هدف دریافت مالیات نیست، بلکه بیشتر در راستای شفاف سازی مناسبات مالی انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 202

به "حضرتی: امیدواریم لایحه مالیات بر ارزش افزوده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضرتی: امیدواریم لایحه مالیات بر ارزش افزوده هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید