حاجی دلیگانی: آقای روحانی! قانون گریزی از صفات شما است، یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می گردد

به گزارش مجله میهن 128، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: آقای رئیس جمهور! قانون گریزی از صفات عجین شده شما است؛ هرقانونی با سلیقه شما سازگار باشد اجرا می کنید و هر قانون که خلاف آن باشد، اجرا نمی کنید.

حاجی دلیگانی: آقای روحانی! قانون گریزی از صفات شما است، یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می گردد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور گفت: مردم سوال می نمایند چرا علیرغم این همه ذخایر نفتی شرایط کشور ما این گونه است. به نظر من یکی از اصلی ترین مسائل مالی ضعف قوه مجریه است. رئیس جمهور مسئولیت اداره کشور را برعهده دارد، اما با ضعف و سستی در مدیریت، مسائل زیادی را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه آغاز گرانی ها از سوی شرکت های دولتی بوده است، گفت: چرا شرکت های دولتی کالا های خود را گران نموده اند؟ این کار زمینه گران شدن کالا های دیگر را فراهم نموده است. میلگرد هر کیلو 400 تومان و هر ورق فلزی 1200 تومان افزایش قیمت داشته است. قطعات خودرو بین 15 تا 20 درصد گران شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: چرا به مردم شرح نمی دهید از 27 فروردین سال 97 تا 16 مرداد همان سال بیش از 21 میلیارد دلار را بر باد دادید. مردم می گویند نه تنها 50 هزار تومان نمی خواهیم بلکه 50 هزار توان به دولت میدهیم تا قیمت ها را به میزان سه هفته قبل بازگرداند.

حاجی دلیگانی توضیح داد: طبق آمار موجود یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می گردد.

وی از رئیس جمهور خواست گزارشی از 14 میلیارد دلاری که به واردات کالا های اساسی اختصاص یافته است، ارائه دهد و گفت: آقای رئیس جمهور اظهارات شما عموماً مظهر ایجاد دو قطبی و تشویش در اذهان عمومی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه نمود: شما نتوانستید اختلاف بین بنیاد شهید و سازمان برنامه را حل کنید و جانبازان به خاطر افزایش قیمت دارو و درمان دچار مسائل اساسی هستند.

حاجی دلیگانی خطاب به روحانی گفت: قانون گریزی از صفات عجین شده شماست. هرقانونی با سلیقه شما سازگار و عجین باشد اجرا می کنید و هر قانون که خلاف آن باشد، اجرا نمی کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 264

به "حاجی دلیگانی: آقای روحانی! قانون گریزی از صفات شما است، یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی دلیگانی: آقای روحانی! قانون گریزی از صفات شما است، یارانه معیشتی به کمتر از یک سوم جمعیت کشور پرداخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید