جدول زمان بندی اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به تایید فیفا رسید

به گزارش مجله میهن 128، با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، فیفا با جدول زمان بندی اصلاح اساسنامه و نیز برگزاری انتخابات این فدراسیون موافقت کرد.

جدول زمان بندی اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به تایید فیفا رسید

به گزارش خبرنگاران، مهدی محمد نبی در گفت وگو با سایت رسمى فدراسیون فوتبال گفت: جدول زمان بندى پیشنهادى به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و کدهاى انتخاباتى، همچنین برگزارى مجمع انتخاباتى فدراسیون فوتبال در 2 آیتم تهیه شد. این جدول در جلسه مورخ 26 فروردین به تایید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسید و در مهلت قانونى به فیفا ارسال شد. فدراسیون جهانى فوتبال متعاقباً در تاریخ چهارم اردیبهشت به صورت رسمى و مکتوب، موافقت خود را درخصوص اجراى جدول زمان بندى طبق نقشه راه ارسال شده اظهار داشت.

وی ادامه داد: بر اساس تاییدیه فیفا و AFC، هیئت رئیسه فدراسیون با استفاده از اختیارات و وظایف ذاتى خود، ضمن فراهم کردن مقدمات قانونى با برگزارى مجامع مورد نظر به منظور تصویب اصلاحیه اساسنامه و در نهایت برگزارى مجمع انتخاباتى فدراسیون فوتبال اقدام خواهد نمود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به نقش اعضای مجمع این فدراسیون گفت: همه اعضاى محترم مجمع قطعاً در فرایند قانونى اصلاح اساسنامه مشارکت لازم را داشته و خواهند داشت. باید در این جهت با استفاده از ظرفیت هاى قانونى، اصلاحات اساسنامه به بهترین شکل انجام گردد. تا به امروز نیز طبق ضوابط و قوانین، کمیته حقوقی و تدوین مقررات در اصلاح اساسنامه براساس نظرات دریافتی از اعضای مجمع در مهلت مقرر و همچنین با رعایت اساسنامه استاندارد فیفا و قوانین و مقرارت کشور، طبق جدول زمان بندى فرآیند قانونی را طی نموده و موکداً فدراسیون پس از تصویب اساسنامه، متعاقباً مجمع انتخاباتی را برگزار مى کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 625

به "جدول زمان بندی اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به تایید فیفا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول زمان بندی اصلاح اساسنامه و برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال به تایید فیفا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید