تکلیف نماینده حوزه آستانه اشرفیه چه می شود؟

به گزارش مجله میهن 128، سخنگوی شورای نگهبان گفت: طبق قانون انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه نیازمند انتخابات میان دوره ای در این حوزه انتخابیه است که در روز جمعه 29 فرودین سال آینده برگزار می شود.

تکلیف نماینده حوزه آستانه اشرفیه چه می شود؟

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آخرین نتایج بررسی صحت انتخابات در حوزه های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شورا، گفت: جلسات شورای نگهبان به منظور بررسی صحت انتخابات در حوزه های انتخابیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس به طور مستمر در حال برگزاری است.

وی اضافه نمود: تا به امروز صحت انتخابات در بیش از 34 حوزه انتخابیه مجلس، از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه در برخی حوزه های انتخابیه با توجه به شکایاتی که وجود دارد، نیاز به اعزام بازرس هستیم، گفت: تکلیف شرایط صحت انتخابات در این حوزه ها نیز پس از نظر بازرسان مشخص خواهد شد.

کدخدایی با اشاره به درگذشت منتخب مردم آستانه اشرفیه در جریان انتخابات مجلس و نحوه انتخاب نماینده این شهر در مجلس یازدهم، خاطر نشان کرد: طبق قانون انتخاب نماینده مردم آستانه اشرفیه نیازمند انتخابات میان دوره ای در این حوزه انتخابیه است که در روز جمعه 29 فرودین سال آینده و همزمان با مرحله دوم انتخابات در برخی حوزه های انتخابیه خواهد بود.

سخنگوی شورای نگهبان یادآور شد: انتخابات در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه مانند روال تمامی انتخابات ها است و صلاحیت داوطلبان باید پس از ثبت نام، ابتدا به تأیید هیئت اجرایی و سپس هیئت مرکزی انتخابات و در نهایت شورای نگهبان برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 455

به "تکلیف نماینده حوزه آستانه اشرفیه چه می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف نماینده حوزه آستانه اشرفیه چه می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید