تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود، مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند

به گزارش مجله میهن 128، طالبی گفت: در حال حاضر عموم مردم جامعه به حساسیت های شغل آتش نشانی پی برده اند و قدردان زحمات آن ها هستند.

تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود، مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند

با ما همراه باشید و درباره سفرباران بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار از ، محمد علی طالبی، استاندار یزد در جمع آتش نشانان با اشاره به سختی های شغل آتش نشانی، گفت: در فضای امروز جامعه عموم مردم به حساسیت های این شغل پی برده اند و قدردان زحمات آن ها هستند.

او با بیان اینکه در بعضی از موارد می توان تهدید ها را به فرصتی برای توسعه تبدیل کرد، اظهارداشت: اتفاقات ناگوار و حوادثی که به وجود آمده، فرصت مناسبی را برای رفع کمبود ها، افزایش تجهیزات و امکانات مورد نیاز آتش نشانان فراهم آورده است.

طالبی گفت: این فرصت ها باعث شد تا برای توسعه آموزش های عمومی به مردم و همچنین آموزش های تخصصی به آتش نشانان گام موثری برداشته شود.

استاندار یزد شرح داد: حادثه پلاسکو باعث شد مردم با خطرات و حوادثی که آتش نشانان با آن درگیر هستند، آشنا شوند که این موضوع خود مقدمه ای برای انجام کارهای مهم در این حرفه را ایجاد کرد.

او ادامه داد: یکی از جا هایی که باید مورد توجه و حمایت ویژه شهرداری ها قرار بگیرد، مجموعه آتش نشانی است.

طالبی با اشاره به اینکه آتش نشانی شغل پر استرس و خظرناکی است، گفت: گزارش ها نشان می دهد توجه خیلی خوبی به ارتقاء جایگاه آتش نشانان شده و در بعضی بخش ها از جمله آموزش و تامین امکانات مورد نیاز کار های خوبی صورت گرفته است.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 838

به "تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود، مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهدیدها باید به فرصت تبدیل شود، مردم قدردان زحمات آتش نشانان هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید