تماسهای مشکوک به رأی دهندگان آمریکا: روز انتخابات در خانه بمانید!

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، برقراری تماسهای تلفنی اتوماتیک و مشکوک با شماره های جعلی و ناشناس از فصل تابستان در آمریکا شروع شد اما در هفته های منتهی به روز انتخابات بر شمار این تماس های تلفنی افزوده شد. تمام این تماسهای تلفنی کوتاه و حاوی یک پیغام ضبط شده بودند که مردم آمریکا را به عدم شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 این کشور ترغیب می کردند.

تماسهای مشکوک به رأی دهندگان آمریکا: روز انتخابات در خانه بمانید!

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به همین منظور، دایره تجسس فدرال آمریکا (اف بی آی) تحقیق در مورد این تماسهای تلفنی را که به گفته آنها با هدف دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات انجام می شد، شروع نموده است.

به نظر می رسد که شهر فلینت در ایالت میشیگان آمریکا یکی از اهداف اصلی این تماسهای تلفنی اتوماتیک بوده است.

دانا ناسل دادستان کل ایالت میشیگان روز سه شنبه در یک پیغام توئیتری اظهار داشت که وی گزارشهایی در مورد این تماسهای تلفنی اتوماتیک در شهر فلینت دریافت نموده که به مردم می گوید به دلیل صف های طولانی (در حوزه های رأی گیری) روز چهارشنبه (چهارم نوامبر) رأی دهند!

ناسل در ادامه پیغام خود نوشت: کاملاً روشن است که این یک پیغام جعلی با هدف متوقف کردن فرایند رأی دهی است. هیچ صف طولانی وجود ندارد و امروز (سه شنبه سوم نوامبر) آخرین روز رأی گیری است. این دروغ ها را باور نکنید!.

مراجع و مقامات حزبی در چندین ایالت مهم و کلیدی آمریکا از جمله پنسیلوانیا و فلوریدا نیز گزارشهایی در مورد افزایش قابل توجه تماسهای تلفنی اتوماتیکی که به رأی دهندگان را از رأی دادن برحذر می دارند، دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 898

به "تماسهای مشکوک به رأی دهندگان آمریکا: روز انتخابات در خانه بمانید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماسهای مشکوک به رأی دهندگان آمریکا: روز انتخابات در خانه بمانید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید