تذکر قاضی به متهمان فراری پرونده پتروشیمی: از تهدید قضات و مزاحمت های تلفنی به شعبه خودداری کنید ، اموال تاراج رفته بیت المال را برگردانید

به گزارش مجله میهن 128، دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 14 متهم دیگر امروز 6 مرداد به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار گردید.

تذکر قاضی به متهمان فراری پرونده پتروشیمی: از تهدید قضات و مزاحمت های تلفنی به شعبه خودداری کنید ، اموال تاراج رفته بیت المال را برگردانید

به گزارش خبرنگاران به نقل از میزان، در ابتدای جلسه رسیدگی به اتهام مدیرعامل سابق شرکت بازرگانی پتروشیمی و 14 متهم دیگر، قاضی مسعودی مقام در تذکری گفت: در ابتدا به متهمان به ویژه مرجان شیخ الاسلامی و علی اشرف ریاحی تذکر می دهم که از این اقدامات تهدیدآمیز نسبت به قضات محکمه و مزاحمت های تلفنی به شعبه که از خارج از کشور و داخل کشور انجام می گیرد، خودداری نمایند.

وی ادامه داد: همه باید در دادگاه حاضر شوند و دفاع نمایند. این افراد جزء متهمان مالی هستند و به جای این اقدامات، سعی نمایند اموال به تاراج رفته بیت المال را برگردانند.

قاضی گفت: اگر برخی مواقع فکر می نمایند اطلاعاتی که دارند بسیار ذی قیمت است، می توانند این اطلاعات را در اختیار وکلایشان قرار دهند. آنچه که این متهمان می دانند سابقا در اختیار ما قرار گرفته است. به گونه ای که هم ضابطان این اطلاعات را به ما دادند و هم خودمان آن را به دست آورده ایم.

وی ادامه داد: اینکه علی اشرف ریاحی علیه سبحانی، حمزه لو و مرجان شیخ الاسلامی و همچنین برعکس خانم مرجان شیخ الاسلامی علیه آقایان حمزه لو، سبحانی و احمدیان می خواهند مستنداتی ارائه دهند، باید بگوییم که ما به اندازه کافی مستند داریم و این مستنداتی که می خواهید ارسال کنید، به وکلایتان بدهید تا آن ها دفاع نمایند و به صورت غیرمتعارف وارد این موضوعات نشوید.

قاضی مسعودی مقام گفت: ما تمام مراتب را به تمام مراجع امنیتی و انتظامی و همچنین مسئولان قوه قضاییه منعکس کردیم که این افراد پا را فراتر از حدشان گذاشتند و متاسفانه به دنبال اقداماتی هستند که تاثیری در پرونده نخواهد داشت.

وی تاکید نمود: هرکاری که می خواهید علیه قضات و این دادگاه انجام دهید اما پول بیت المال را باید برگردانید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 743

به "تذکر قاضی به متهمان فراری پرونده پتروشیمی: از تهدید قضات و مزاحمت های تلفنی به شعبه خودداری کنید ، اموال تاراج رفته بیت المال را برگردانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تذکر قاضی به متهمان فراری پرونده پتروشیمی: از تهدید قضات و مزاحمت های تلفنی به شعبه خودداری کنید ، اموال تاراج رفته بیت المال را برگردانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید