تحقیقات مرتبط با کرونا امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند

به گزارش مجله میهن 128، مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد گفت: دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید در این دانشگاه امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند.

تحقیقات مرتبط با کرونا امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد ، جهان مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای تحقیقاتی مرتبط با کرونا و جهش تولید، امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند، اضافه کرد: در بحث اعطای پژوهانه و به منظور ترغیب اعضای هیأت علمی به انجام پژوهش های ماندگار ملی و ایده هایی که به حل مسائل کشور کمک کنند، براساس تبصره 3 از ماده 1 آیین نامه پژوهانه تشویق مضاعف در نظر گرفته خواهد شد.

جهان خاطر نشان کرد: امکان افزایش تا 50 درصد امتیاز فعالیت های پژوهشی معطوف به رفع مسائل کشور در آئین نامه ارتقا نیز پیش بینی شده و لذا فعالیت های پژوهشی مرتبط با ابعاد مختلف کرونا و زمینه ساز رونق تولید فعلا از این مزیت در حوزه پژوهانه برخوردار خواهند شد.

وی گفت: در نظر دریافت تشویقی های مادی و معنوی به منظور ایجاد انگیزه در محققان گام بزرگی در جهت حل مسائل کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 597

به "تحقیقات مرتبط با کرونا امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحقیقات مرتبط با کرونا امکان بهره مندی تا 50 درصد افزایش امتیاز پژوهانه را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید