ب ام و برای محصولاتش در بازار آمریکا و کانادا فراخوان برطرف نقص داد

به گزارش مجله میهن 128، عصر خودرو- شرکت خودروسازی ب ام و برای 154 هزار و 472 دستگاه از محصولاتش که در آمریکا و کانادا به ثبت رسیده اند، بابت مشکل در پمپ سوخت فراخوان برطرف عیب صادر کرد.

ب ام و برای محصولاتش در بازار آمریکا و کانادا فراخوان برطرف نقص داد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش پایگاه خبری عصر خودرو به نقل ازخبرگزاری تسنیم، شرکت خودروسازی ب ام و برای 154 هزار و 472 دستگاه از محصولاتش که در آمریکا و کانادا به ثبت رسیده اند، بابت مشکل در پمپ سوخت فراخوان برطرف عیب صادر کرد.

ب ام و به رگولاتورهای ایمنی خودروهای آمریکایی اعلام نموده که تا به امروز در نتیجه این مشکل هیچ کس مجروح نشده است. بر اساس مستندات ارائه شده از سوی اداره ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا، این شرکت آلمانی از سال 2014، فراخوان های برطرف عیبی در کشورهای چین، ژاپن و کره جنوبی بابت همین مشکل صادر نموده است.

88 درصد از خودروهای فراخوان شده در آمریکای شمالی در آمریکا به ثبت رسیده اند.

فراخوان شرکت بی ام و در آمریکا و کانادا شامل خودروهای تولیدی در سال های 2007 تا 2012 می گردد.

شرکت ب ام و به مالکان خودروها و نمایندگی های خود اطلاع خواهد داد تا از اوایل ماه دسامبر به صورت رایگان پمپ های سوخت این خودروها را تعویض نمایند. مالکان خودروهای ب ام و می توانند برای اطلاع از جزئیات این فراخوان با عوامل فروش این شرکت تماس بگیرند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 465

به "ب ام و برای محصولاتش در بازار آمریکا و کانادا فراخوان برطرف نقص داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ب ام و برای محصولاتش در بازار آمریکا و کانادا فراخوان برطرف نقص داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید