برای امتیاز دریافت برنامه ریزی نموده ایم، منتظر یک نتیجه خوب هستیم

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران، مهرداد کریمیان، شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پیش از تقابل تیمش با تیم ذوب آهن درباره این دیدار گفت: پس از باخت در برابر پرسپولیس، شرایط نامناسبی داشتیم اما در این هفته با تمریناتی که انجام دادیم، از لحاظ روحی و روانی شرایط بهتری داریم.

برای امتیاز دریافت برنامه ریزی نموده ایم، منتظر یک نتیجه خوب هستیم

وی با اشاره به شکست شاهین در برابر پرسپولیس اضافه کرد: ما از ابتدای فصل با ویسی تیم را به گونه ای بستیم که تقریبا 80 درصد از بازیکنانمان بومی هستند ولی شرایط لیگ برتر با لیگ دسته یک فرق دارد و همه چیز دست به دست هم داد تا بازی را واگذار کنیم. شرایط ما در برابر پرسپولیس قابل تصور نبود ولی امیدوارم در ادامه راه پیروز باشیم.

سرمربی شاهین بوشهر پیرامون وضعیت تیمش اضافه کرد: همه دوستان در باشگاه در کوشش هستند تا تیم از این وضعیت خارج گردد و فکر می کنم اگر یک نتیجه خوب برای ما رقم بخورد می تواند یاری بزرگی به ما بکند و چیزی که باید اتفاق بیافتد این است که یک نتیجه خوب کسب کنیم.

وی با بیان اینکه شاهین برای کسب نتیجه به اصفهان آمده است ادامه داد: ذوب آهن و شاهین از لحاظ امتیازی شرایط نزدیک به هم دارند و ما برای کسب نتیجه به اصفهان آمده ایم و بازیکنان شرایط تیم را درک نموده اند و تمرینات سختی را نیز پشت سر گذاشته ایم و به گونه ای برنامه ریزی نموده ایم که بتوانیم از این دیدار امتیاز بگیریم.

ریمیان پیرامون غایبان تیمش گفت: به جز موسی زاده که در برابر پرسپولیس مصدوم شد، دیگر بازیکنان شرایط خوبی دارند. البته برخی بازیکنان دچار سرماخوردگی شده بودند که با یاری پزشکان تیم به بازی می رسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 188

به "برای امتیاز دریافت برنامه ریزی نموده ایم، منتظر یک نتیجه خوب هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای امتیاز دریافت برنامه ریزی نموده ایم، منتظر یک نتیجه خوب هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید