بازتاب نمایش زیبای امیر سرخوش در سایت فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر

به گزارش مجله میهن 128، سایت فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در وصف درخشش امیر سرخوش در روز نخست رقابت های قهرمانی دنیا مطلبی را منتشر کرد.

بازتاب نمایش زیبای امیر سرخوش در سایت فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، سایت فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر در وصف درخشش امیر سرخوش در روز نخست رقابت های قهرمانی دنیا اینگونه نوشت:

امیر سرخوش بازیکن ایرانی پیروز به ثبت 2 بریک بالای 100 امتیاز شد. در روز اول مسابقات امیر سرخوش بازیکن ایرانی و نایب قهرمان اسبق دنیا پیروز به ثبت دو بر یک بالای 100 امتیازی (138 و 115) و یک بر یک 85 امتیازی در سه فریم متوالی مقابل حریف اتریشی خود الیاس کاپیتانی شد که در نهایت به پیروزی 4 بر صفر نماینده ایران منجر شد. با وجود اینکه در فریم چهارم بازیکن حریف پیروز به ثبت بریک 51 امتیازی شد اما بازیکن ایرانی با نمایش ثابت و روی فرم خود پیروز شد 65 امتیاز به دست آورد و حریف خود را ناکام کند. دومین بریک بالای 100 امتیاز این دوره از مسابقات نیز توسط سه دوره قهرمان اسنوکر دنیا پازکاج ادوانی از هندوستان با ثبت بریک 121 امتیازی مقابل حریف دانمارکی او میکی کریستنسن به دست آمد و نتیجه نهایی 4 بر صفر به نفع بازیکن هندی انتها یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 184

به "بازتاب نمایش زیبای امیر سرخوش در سایت فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب نمایش زیبای امیر سرخوش در سایت فدراسیون بین المللی بیلیارد و اسنوکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید