الوطن: حامیان تروریست هایِ تکفیری برای غوطه شرقی اشک تمساح می ریزند

به گزارش مجله میهن 128، روزنامه الوطن عمان امروز نوشت: حامیان تروریست هایِ تکفیری همان کسانی هستند که امروز برای اوضاع غوطه دمشق اشک تمساح می ریزند و سوریهِ مستقل را ویران کردند.

الوطن: حامیان تروریست هایِ تکفیری برای غوطه شرقی اشک تمساح می ریزند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه الوطن عمان در مقاله ای به قلم زهیر ماجد از اشک تمساح و دروغ پردازی کشورهای حامی تروریست ها در سوریه، درقبال اوضاع منطقه غوطه شرقی دمشق به شدت انتقاد کرد و نوشت: اینها گریه و زاری شیطان هایی است که برای شکست نقشه خود علیه سوریه، مردم و تاریخ و آینده این کشور اشک می ریزند. اینها برای پول هایی که برای ریختن هیزم روی آتشی که در سوریه شعله ور کردند، گریه و زاری می کنند.

این نویسنده یادآور شد: سوریه پیش از جنگ ترویستی علیه آن و آغشته شدن دستان توطئه کنندگان علیه سوریه به خون مردم این کشور الگویی برای کشورهای مستقل بود؛ کشورهایی که خودشان از خود حمایت می کنند و از میراثی اصیل برخوردارند.

زهیر ماجد افزود: کسانی که برای منطقه غوطه شرقی دمشق اشک تمساح می ریزند، فراموش کرده اند که خودشان کسانی هستند که تکفیری ها را برای برهم زدن امنیت و آرامش در سوریه تشویق کردند.

وی تاکید کرد: آنطوری که سوریه مورد ظلم واقع شد، هیچ کشوری در تاریخ مورد ظلم واقع نشده است و اگر تمام دنیا برای آن گریه کنند؛ نمی تواند التیامی بر دردش باشند.

زهیر ماجد گفت: اگر همه دنیا برای کمک به سوریه به پاخیزد؛ بازهم - به خاطر بلایی که بر این سرزمین آزاد، مستقل و سرافراز آمد- آمرزیده نخواهد شد. سوریه به ملت خویش آنطور که شایسته و بایسته آنها بود، می رسید.

وی تاکید کرد: اینها به جای اینکه برای منطقه غوطه شرقی اشک تسماح بریزند؛ باید برای دستیابی به یک راه چاره وارد عمل شوند زیرا حاکمیت در سوریه تنها از آن حکومت است و جایی برای تروریسم، تکفیر و اغتشاشاتِ مورد حمایت از خارج نیست.

زهیر ماجد در اشاره به حضور گسترده تروریست ها در منطقه غوطه شرقی دمشق و تهدید جدی آنها برای پایتخت سوریه، این سوال را اعلام کرد که آیا هریک از این کشورها که اشک تمساح می ریزند؛ قبول می کنند که در خاک خود وضعیتی شبیه منطقه غوطه وجود داشته باشد؛ آن هم به طور مستقیم در کنار گوش پایتخت؟

به گفته زهیر ماجد، کسانی که امروز از انسانیت دم می زنند؛ همان کسانی هستند که این تروریسم را ایجاد، حمایت مالی و تقویت کردند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 231

به "الوطن: حامیان تروریست هایِ تکفیری برای غوطه شرقی اشک تمساح می ریزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوطن: حامیان تروریست هایِ تکفیری برای غوطه شرقی اشک تمساح می ریزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید