اسکوچیچ: ایمان داشتم که سپاهان را می بریم، یک برنامه بسیار بزرگ برای صنعت نفت دارم

به گزارش مجله میهن 128، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اطمینان داشته است که تیمش در ملاقات مقابل سپاهان پیروز می گردد.

اسکوچیچ: ایمان داشتم که سپاهان را می بریم، یک برنامه بسیار بزرگ برای صنعت نفت دارم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از آبادان, دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: تبریک می گویم به بازیکنان و تیمم که امروز خیلی خوب بازی کردند. حتی در رختکن هم به آنها گفتم ایمان دارم که بازی را ما خواهیم برد. حتی در نیمه اول هم خوب بازی کردیم، اما یکسری اشتباهات بچه گانه داشتیم. در سمت چپ کمی در نیمه اول مشکل داشتیم، ولی در نیمه دوم خواسته ما برای برد بود. به بازیکنانم گفتم که باید خط دفاع حریف را از بالا پرس کنیم.

وی اضافه نمود: بسیار خوشحالم و از بازی بچه ها رضایت دارم. آنها واقعاً با قلب و فکر و مغزشان بازی کردند. سپاهان تیم بسیار خوبی است. توپی که در محوطه هجده قدم حریف می آید برای آنها مثل یک پنالتی است. تیم بسیار خطرناکی هستند و ما مقابل تیم بسیار خوبی به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در خصوص داوری بازی تیمش برابر سپاهان توضیح داد: در نیمه اول کمی با هم بحث کردیم. چند خطا بود که به اعتقاد من می توانست به بازیکنان سپاهان کارت زرد بدهد، اما فوتبال همین است و فوتبال بدون احساسات معنایی ندارد.

اسکوچیچ درباره اینکه بخشی از قرارداد بازیکنان امروز پرداخت شد و این چه تأثیری در عملکرد این تیم داشت، گفت: خیلی خوشحالم بازیکنانم این پول را دریافت کردند. انگیزه باید از درون آدم بیاید و انگیزه بچه ها این بود که بازی را ببرند. کسی که بخواهد به پول فکر کند باید بداند این پول بالاخره می آید. بازیکنانم یکسری مسائل شخصی داشتند که با این پول می توانند بخشی از آن را رفع نمایند.

وی در خصوص جذب بازیکنان جدید برای نیم فصل دوم توضیح داد: یک برنامه بسیار بزرگ برای باشگاه دارم. یک برنامه بزرگ برای خودم دارم که با پرواز به تهران بروم و بعد از آنجا به استانبول و بعد به زاگرب. سپس دخترم را ببوسم. این برنامه من برای آینده است. شما اسم کریمس را آوردید، امروز تاکتیک ما 1-2-3-4 بود که وقتی شکل می گیرد شبیه یک درخت کریسمس است!

سرمربی تیم صنعت نفت ادامه داد: ما شش هفت روز استراحت برای تیم مان داریم. بچه ها واقعاً استحقاق این استراحت را دارند، چون شش هفت ماه سخت داشتیم و ممکن است در این چند روز نه آنها بخواهند من را ببینند، نه من آنها را (باخنده).

اسکوچیچ در رابطه با حضور طرفداران این تیم در بازی با سپاهان یادآور شد: واقعاً شبیه یک زمین بازی در انگلستان بود. اگر چشم تان را می بستید به واقع شبیه بازی در انگلیس بود! طرفداران ما بسیار عالی هستند. آنها انرژی زیادی به تیم منتقل می کردند و ما را به سمت جلو هُل می دادند. باید از طرفداران مان تشکر کنم.

با رفتن استراماچونی همه نگران بازگشت مربیان خارجی به ایران هستند، یک آبادان منتظر بازگشت شما به این شهر است.، وی در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگاری گفت: این چیزی جدیدی است که یک نفر برود و بیاید. این یعنی چه که برمی گردی یا نه؟!

سرمربی تیم صنعت نفت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در زمان حضور در ملوان هم سابقه فزونی چهار گله مقابل قلعه نویی را داشته و کدام یک از این بردها جذاب تر بوده است، بیان نمود: من در زمان حضور در فولاد هم دو گل به تیم قلعه نویی زدم! نمی گردد مقایسه کرد. شاید الان بتوانم بگویم تیم حریف در بهترین شرایط قرار داشت. آن موقع در انزلی گفته بودند چون من قبل از بازی با قلعه نویی شام خورده بودم قرار است بازی را به او واگذار کنم، اما متوجه نبودند که من یک مربی حرفه ای هستم.

اسکوچیچ در خصوص لیست ورود و خروجش برای نیم فصل و برنامه اش برای تیم صنعت نفت بیان نمود: برنامه من این است که برای دخترم یک عروسک و یک شکلات بخرم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 335

به "اسکوچیچ: ایمان داشتم که سپاهان را می بریم، یک برنامه بسیار بزرگ برای صنعت نفت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: ایمان داشتم که سپاهان را می بریم، یک برنامه بسیار بزرگ برای صنعت نفت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید