ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام خبرنگاران

به گزارش مجله میهن 128، رئیس دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام گفت: فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان این دانشکده از سال 1392 تا کنون در سطح ملی و بین المللی ارتقای بسیاری داشته است.

ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام خبرنگاران

جواد چراغی، رئیس دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: این دانشکده دارای هفت رشته تحصیلی و 16 عضو هیئت علمی و 517 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد است.

چراغی اضافه کرد: فعالیت های پژوهشی اعضای این دانشکده از سال 1392 تا کنون در سطح ملی و بین المللی ارتقای بسیاری داشته است. به طوری که چاپ 92 مقاله علمی و پژوهشی، 126 مقاله ارائه شده در همایش های ملی و بین المللی، چاپ دو مقاله مشترک با پژوهشگران خارجی، چاپ چهار مقاله مشترک با پژوهشگران داخلی، 79 مقاله چاپ شده ISI، 78 مقاله چاپ شده ISC، 14 طرح پژوهشی درون دانشگاهی و دو طرح پژوهشی برون دانشگاهی از جمله فعالیت های پژوهشی اعضای این دانشکده است.

رئیس دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام ابراز کرد: وجود اعضای هیئت علمی و دانشجویان توانمند در این دانشکده منجر به کسب مقام دوم دبیر انجمن علمی دانشجویی علوم و مهندسی صنایع در رویداد ملی ایده بازار، چاپ یک مورد مقاله در مجلات گروه Nature، چاپ پنچ مورد مقاله در مجلات Q1، ثبت دو مورد اختراع، چاپ هشت مورد کتاب تخصصی و... شده که ارتقای سطح علمی-پژوهشی دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام را در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1163

به "ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای سطح فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشکده پیرادامپزشکی دانشگاه ایلام خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید