ارایه خدمتی جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ خرید اقساطی از فروشگاه ها

به گزارش مجله میهن 128، باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی شروع به کار کرد که بر اساس آن بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان می توانند از 1500 فروشگاه منتخب به صورت اقساطی و بدون سود خرید نمایند.

ارایه خدمتی جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ خرید اقساطی از فروشگاه ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد شریعتمداری در مراسم شروع به کار باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی اظهارکرد: امروز یکی از آرزو های ما در حال تحقق است و با همکاری بین بخشی توانستیم شرایط مناسبی را برای ارائه خدمتی جدید به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 3 میلیون بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی از مزایای این طرح برخوردار می شوند، گفت: یکی از تکالیف مهم ما توجه به بازنشستگان است و این اقدام علاوه بر یاری به افزایش قدرت خرید بازنشستگان بر بهبود شرایط مالی بنگاه های مالی نیز اثرگذار است و تقاضای تضمین شده ای را برای کالا های فراوریی ایجاد می کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: براساس این طرح بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی می توانند از 1500 فروشگاه منتخب در سراسر کشور کالا های مورد احتیاج خود را به صورت اقساطی و بدون سود دریافت نمایند. بانک رفاه کارگران اقساط مربوطه را از حقوق بازنشستگان کسر و به حساب فروشگاه های مربوطه واریز می نماید.

شریعتمداری اضافه نمود: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ظرفیت های گسترده ای است و می تواند منشأ خیر و اثر مثبت برای جامعه شریف کارگران و بازنشستگان باشد. وجود بانک رفاه کارگران در کنار سازمان تأمین اجتماعی یکی از مهمترین نهادسازی هایی است که در این کشور اجرا شده و می تواند آثار مثبت زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: با هم افزایی و همکاری بین بخشی در این وزارت خانه می توان گام های عظیم و اثرگذاری برای ارتقاء خدمات به مخاطبان متنوع تحت پوشش برداریم و امیدواریم با استفاده از تجربیات گذشته و همکاری بیشتر از این ظرفیت عظیم استفاده مناسب صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سخنان خود از زحمات و کوشش های تمامی کارکنان سازمان های تابعه این وزارتخانه به ویژه کادر درمانی سازمان تأمین اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش بویژه بیماران مبتلا به ویروس کرونا تقدیر کرد و گفت: در شرایطی که دچار محدودیت و مسائل مربوط به ویروس کرونا هستیم، جبهه روبرو با این ویروس مجموعه لایق و خدمت گذار مدیران و همکاران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار عظیمی را انجام می دهند.

شریعتمداری اظهار کرد: بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی با همه ظرفیت در خدمت شهفرایندان و ویژه بیماران مبتلا به کرونا است و در بعضی شهر ها کل بیمارستان تأمین اجتماعی در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفته است که از همه سطوح مدیریت و کادر درمانی تأمین اجتماعی که با ایستادگی و مقاومت و پایمردی در این واقعه در کنار مردم هستند، تقدیر و تشکر می کنم. این خدمات ارزشمند قطعا در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد بود.

وی با تقدیر از کوشش ها و اقدامات سازمان تأمین اجتماعی اضافه نمود: از ساعات اولیه با تشکیل قرارگاه در سازمان تأمین اجتماعی و صدور ابلاغ های لازم به حوزه سرمایه گذاری این سازمان قدم های موثری برای تغییر خطوط فراوری و فراوری حداکثری مواد ضدعفونی در سراسر کشور انجام شد و تا هفته گذشته بیش از 300 هزار لیتر مواد شوینده و ضدعفونی نماینده در این مجموعه فراوری و توزیع شده است.

وی ادامه داد: در فراوری دارو نیز در شستا کوشش نموده ایم که در فراوری موارد اولیه و سایر موادی که در فرایند درمان و کاهش عوارض این بیماری اثرگذار هستند با استفاده از تمامی ظرفیت ها اقدام گردد و تا هفته گذشته 6 تن مواد مورد احتیاج دارویی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است و این فرایند تداوم خواهد داشت.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه مدیریت و هماهنگی بین دستگاه های مختلف برای مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می گردد، گفت: مواد ضدعفونی نماینده و دارو های فراوریی در شستا براساس قواعد مصوب درچارچوب قواعد توزیعی وزارت بهداشت، توزیع می گردد و واحد های فراوریی مستقیما برای توزیع اقدامی نمی نمایند و در چارچوب ضوابط وزارت بهداشت اقدام صورت می گیرد.

گفتنی است؛ باشگاه مشتریان سازمان تأمین اجتماعی با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، بانک رفاه کارگران و شرکت رایتل شروع به کار نموده است. این طرح به صورت پایلوت در استان فارس شروع شده و در آینده نزدیک در سراسر کشور گسترش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 476

به "ارایه خدمتی جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ خرید اقساطی از فروشگاه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارایه خدمتی جدید به بازنشستگان تأمین اجتماعی؛ خرید اقساطی از فروشگاه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید