آلمان نسبت به بی ثباتی بیشتر در لبنان پس از انفجاربیروت هشدار داد

به گزارش مجله میهن 128، به گزارش خبرنگاران به نقل از دویچه وله، به دنبال انفجار عظیم بیروت، پایتخت لبنان، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان تائید کرد که آلمان یاری هایی را به لبنان اعزام نموده است، اما همزمان گفت: برای پرهیز از تنش های بیشتر در میان نخبگان سیاسی، احتیاج به اصلاحاتی وجود دارد.

آلمان نسبت به بی ثباتی بیشتر در لبنان پس از انفجاربیروت هشدار داد

هایکو ماس روز آدینه علیه بی ثباتی بیشتر در لبنان هشدار داد و با اشاره به انفجار عظیم بیروت گفت: هیچ کشوری به تنهایی نمی تواند از بار سنگین چنین حادثه ای بیرون بیاید و در اتحادیه اروپا و جامعه بین المللی احتیاجمند آن هستیم تا چگونگی فراهم کردن یاری ها به لبنان را آنالیز کنیم.

وزیرخارجه آلمان همچنین از مدیریت دولت لبنان در این کشور انتقاد کرد و گفت: در لبنان هنوز رهبری سیاسی پیروز نشده تا اصلاحات فوری مورد احتیاج را در بخش های مالی و مالی ایجاد کند و به این اصلاحات احتیاج است.

این اظهارات وزیرخارجه آلمان پس از اظهارات مشابه مداخله جویانه رئیس جمهور فرانسه در ارتباط با مسائل داخلی لبنان اجرا شده که در جریان سفر امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به بیروت اجرا شده بود.

لازم به ذکر است که در اثر انفجار بیروت تا به امروز مرگ بیش از 137 تن و زخمی شدن بیش از 5000 نفر تأیید شده است. این انفجار نیمی از شهر بیروت را تحت تأثیر قرار داده و حدود 300 هزار نفر را بی خانمان نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 770

به "آلمان نسبت به بی ثباتی بیشتر در لبنان پس از انفجاربیروت هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان نسبت به بی ثباتی بیشتر در لبنان پس از انفجاربیروت هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید