شروع پیمایش ویروس کرونا در 7 منطقه چین

به گزارش مجله میهن 128، چین برای آنالیز میزان شیوع ویروس کرونا اقدام به انجام یک پیمایش در چندین منطقه این کشور کرد.

شروع پیمایش ویروس کرونا در 7 منطقه چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه چاینا دیلی امروز (چهارشنبه) گزارش داد که دولت این کشور یک آنالیز اپیدمیولوژیک در 9 منطقه این کشور را شروع نموده تا به براورد کاملی از میزان ابتلای بدون نشانه به این بیماری و همچنین سطوح کلی ایمنی در این سرزمین دست یابد.

با توجه به افزایش نگرانی ها از انتها قرنطینه در شهرهای چین و احتمال جابجایی هزاران ناقل بدون نشانه در این کشور، کارگروه ویروس کرونای دولت مرکزی چین در انتها ماه مارس اظهار داشت که یک آنالیز ایمنی شناختی در مناطق کلیدی انجام خواهد داد.

این آنالیز اپیدمویولوژیک روز سه شنبه در منطقه جیانگ شیا در ووهان (مکانی که ویروس کرونا از آن شیوع پیدا کرد) انجام شد.

به گزارش چاینا دیلی برای آزمایش از ساکنان این منطقه به صورت تصادفی نمونه خون و بزاق گرفته شد.

یک مقام اداره کنترل بیماریهای چین دراین باره گفت: هدف از این اقدام درک میزان سطح آنتی بادی مناطق مختلف و جمع اوری مدارک علمی برای اصلاح راهبردهای آینده به منظور کنترل این بیماری واگیردار است.

قرار است 11 هزار نفر از ساکنان شهر ووهان مورد آزمایش قرار گیرند که یک هزارم جمعیت این شهر به شمار می فرایند. این پیمایش در شهرهای پکن، شانگهای، چونگ کینگ و همچنین استانهای لیائونینگ، جیانگسو، ژجیانگ، گوانگدو و سیچوان نیز انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 571

به "شروع پیمایش ویروس کرونا در 7 منطقه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پیمایش ویروس کرونا در 7 منطقه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید