آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13

به گزارش مجله میهن 128، با هدف حفاظت از فضای سبز شهری، عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت با نظارت و رعایت نکات فنی لازم از سوی اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه آغاز شد.

آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، دکترعلی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به آغاز عملیات هرس 50 هزار اصله درخت محدوده گفت: با توجه به فرارسیدن نوبت هرس، این عملیات به منظور جوان سازی و حفظ فرم مناسب درختان با اولویت بزرگراه ها و خیابان های اصلی منطقه و با رعایت کامل موارد ایمنی در دست اجراست.

او اهداف مهم این عملیات را ارتقای زیبایی بصری شهری همراه با رفع مزاحمت های ترافیکی برای تردد در سطح معابر و همچنین آشکار سازی تابلو های ترافیکی برشمرد.

شهردار منطقه13 ادامه داد: همزمان با آغاز فصل هرس درختان، کلاس آموزشی هرس ویژه کارگران فضای سبز از طریق کارشناسان مرکز تام برگزار و نظارت و پایش روزانه و مستمر جهت های معین شده هرس به منظور بررسی الزامات مناسب و اجرای درست این عملیات در دست اقدام است.

او خاطر نشان کرد: عملیات هرس هر ساله مطابق با برنامه زمانبندی از پیش معین شده متناسب با دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان بوستان ها انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1530

به "آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات هرس بیش از 50 هزار اصله درخت در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید