آتش سوزی مرگبار انبار بنزین در جنوب تهران

به گزارش مجله میهن 128، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی که به انبار بنزین تبدیل شده بود در محله اتابک تهران یک کشته داشت.

آتش سوزی مرگبار انبار بنزین در جنوب تهران

سید جلال ملکی روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اضافه نمود: ساعت 10:48 امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان در محله اتابک، خیابان درخشان نو به سامانه 125 اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهارکرد: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت 60 متر بود که این ساختمان در ظاهر کاربری مسکونی داشت، اما به محل نگهداری 500 لیتر بنزین در گالن های کوچک و بزرگ تبدیل شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش به گالن های بنزین سرایت نموده و بعضی از گالن ها براثر شدت حرارت ذوب شده بود گفت: آتش تمامی این ساختمان را فرا گرفته و با توجه به اینکه آتش سوزی بر اثر مایعات قابل اشتعال انجام شده بود آتش نشانان با استفاده از محلول کف، عملیات اطفا را شروع کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه همزمان با خاموش کردن آتش عملیات جستجو و نجات نیز انجام شد گفت: آتش نشانان در این عملیات با بدن بی حال یک مرد 52 ساله روبرو شدند که این فرد را بلافاصله از محل خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از معاینه به وسیله عوامل اورژانس معین شد این فرد بدلیل شدت سوختگی جان خود را از دست داده است.

وی با بیان اینکه آتش بدون سرایت به اطراف مهار شد خاطر نشان کرد: دلیل این آتش سوزی در دست آنالیز کارشناسان آتش نشانی است

ملکی به شهروندان توصیه کرد از نگهداری مواد قابل اشتعال و خطرناکی همانند بنزین در منازل مسکونی خودداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1539

به "آتش سوزی مرگبار انبار بنزین در جنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی مرگبار انبار بنزین در جنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید