آتالانتا 1-0 یووه؛ سهمیه در خطر، پیرلو اخراج می گردد؟

به گزارش مجله میهن 128، آتالانتا پیروز شد در یک بازی مهم یوونتوس را با یک گل شکست دهد و جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد.

آتالانتا 1-0 یووه؛ سهمیه در خطر، پیرلو اخراج می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو تیم آتالانتا و یوونتوس امروز در یکی از حساس ترین مسابقات هفته سی و یکم سری آ در برگامو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

ملاقات این دو تیم آتالانتا و یوونتوس با رجحان نسبی شاگردان آندره آ پیرلو شروع شد و بیانکونری در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار داشت.

در دقیقه 34 یوونتوس می توانست توسط آلوارو موراتا به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این مهاجم اسپانیایی در آستانه ورود به دروازه آتالانتا توسط مدافع این برگردانده شد.

در ادامه نیمه اول نیز یوونتوس عملکرد نسبتا بهتری داشت اما نتوانست دروازه آتالانتا را باز کند تا بازی در خاتمه 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام گردد.

در نیمه دوم این بود که اولین موقعیت نسبتاً مخم بازی را خلق کرد ؛ جایی که ضربه لوئیس موریل، مهاجم کلمبیایی این تیم، از زاویه ای بسته و با اختلاف کمی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در دقیقه 64 یوونتوس به یک ضربه آزاد دست یافت اما شوت پائولو دیبالا با اختلاف ناچیز از کنار دروازه آتالانتا عبور کرد تا بازی با همان تساوی بدون گل دنبال گردد.

در دقیقه 70 این بار آتالانتا می توانست از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه سر بسیار خطرناک دووان زاپاتا با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در حالی که بازی به لحظات خاتمهی خود نزدیک می شد آتالانتا پیروز شد گل رجحان خود را به ثمر برساند. ضربه روسلان مالینوفسکی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود بعد از برخورد به الکس ساندرو وارد دروازه یوونتوس شد و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت تا تیم آندره آ پیرلو با خطر جدی از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 خرداد 1400 بروزرسانی: 22 خرداد 1400 گردآورنده: mh128.ir شناسه مطلب: 1253

به "آتالانتا 1-0 یووه؛ سهمیه در خطر، پیرلو اخراج می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتالانتا 1-0 یووه؛ سهمیه در خطر، پیرلو اخراج می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید